Irány a porfestő, kifizet 9000 ft, bedom autó, hazahoz.
A porfestés minőségével teljesen megvoltam elégedve nem túl vastag, így szépen látszanak a muffolások a vázon, és a bovden vezető kis lyukakat sem tömítette be a festék.
A hajtómű helyét is kimaszkolták így oda egy csepp festék nem került, de homokfúvásnál már baszták kitömíteni, így ami nem látszott hogy a menet tetejét szépen legyalulták a hangsebességgel röpködő kis kvarc szemcsék.. Szóval meggyűlt a bajom a középrész visszaszerelésével. Jó sok zsír és fél fordulat előre egy vissza módszerrel a saját csavarja újravágta benne a menetet. Szerencsére bírta.
Közben a Herce Hurcában megvettem a még hiányzó Celeste színű Bianchi betekerőt, és 3 méter sötétkék bovdent.
Hazaérve egy kb 3 óra alatt össze is pakoltam a gépet, és beállítottam a váltót és a féket. Másnap reggel tesztkör, és a végeredmény egy gyönyörűen halkan járó csodálatos kis bringa lett.
Nagyon örülök neki és nagyon tetszik is. Sikerült olyanra csinálnom amilyenre szerettem volna.
Hát ez lett a vége... Remélem másoknak is tetszik. :-D
Gyönyörű lett! Most beleszerettem...de gondolom véletlenül sem eladó :)
VálaszTörlésKöszönöm! ' évvel ezelőtt már eladtam. :)
VálaszTörlésÓ, nem mondom hogy kár... :) kb mennyibe kerül egy ilyen bianchi felpofozása?
TörlésKb 40-50 között megveszel egy olcsóbb Oria csöves Bianchit.
VálaszTörlésA régi shimano esetleg Camagnoló cuccok örök életűek. Azokat szétszed , zsíroz, beállít.
Matricaszett 3000 ft. Bringadekor-tól rendelheted.
Szinterezés, 12.000 ft homokfújással együtt.
Ezen felül amit szeretnél rá!
Eredeti Bianchi betekerő 3000ft.
Pár százas a bowdenház.
Ülés! Na itt elég sok pénzt el lehet költeni. Ez a nyereg 3-4 ezer forint körül mozog.
De stílusosabb lett volna egy Selle Turbó nyereg. Na az kb 17.000 ft egy szép állapotú.
Brooks nyereg meg még drágább.
Köszönöm!
Törlés